onsdag 12 oktober 2011

Day 02- 15 facts about yourself


1. Jag har snigelfobi, helt omotiverat. Vet inte varifrån det kommer och det gäller främst de utan skal. Får rysningar varje gång jag ser dem och kan ta omvägar för att slippa gå nära dem.
2. Jag var på framsidan av C-delen (lokaldelen i Sydsvenskan) en gång, ett reportage om att jag gick hippologprogrammet i högstadiet. Bytte dock till vanligt program efter 1,5 år.
3. Jag har sjukt svårt för att säga något jag är bra på eller bli nöjd med något, t ex inom bakning, fotografering, språk.
4. Latin är mitt favoritämne i skolan.
5. Jag har helt sjukt många muffinsformar. Och så har jag alldeles för lätt för att köpa receptböcker som jag aldrig använder, bara för att framsidan är fin eller det är extrapris.
6. Min kanin, Pluto, är typ 7 ½ år gammal. En redig gubbe om man säger så.
7. Jag har ridit sen jag var fem, alltså i 13 år.
8. Jag har sjukt lätt för att börja gråta av filmer/tv-serier och allmänt känslosamma moments. Till exempel när jag såg GaGa live och Glee 3d-filmen, Grey’s Anatomy.
9. Jag har aldrig haft så långt hår som jag har nu!
10. Jag älskar Zoo Tycoon och har alla expansionspaket till tvåan. Ja jag vet att tvåan är mkt sämre men djuren är mycket sötare där.
11. Jag är väldigt planerande av mig och blir rätt stressad när jag inte vet hur min planering ser ut.
12. Oskar brukar bädda min säng åt mig (=han tycker jag är slarvig)
13. Jag undviker till högsta grad att duscha ensam hemma. Och om jag gör det har jag hög musik på och det får inte vara mörkt, får lät för mig att någon från en skräckfilm kommer dyka upp…
14. Jag hängde på stallet.se istället för på lunarstorm upp till sexan ungefär.
15. Jag är lite av en språkfascist… Antagligen eftersom jag läser samhäll-språk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar