tisdag 11 september 2012

Augusti i Instagram

Jag tänkte, precis som alla andra bloggare, börja lägga upp en flock Instagrambilder här en gång i månaden! Dock är jag lite osäker på hur jag ska göra med storleken, vad tycker ni? Tre på raken är på gränsen till för litet men annars blir inlägget jättelångt. Åsikter om det tas gärna emot!
1. Jag bjöd på muffins på jobbet och det var nog de godaste jag någonsin gjort. 2. Skickade iväg tackkort. 3. Var i stallet första gången på hela sommaren och satt där i sex timmar och bara pratade, mys.

1. Var i Malmö med Sanne och Ruben och käkade på Pizza Hut. 2. Planerade lite teorilektioner och käkade Carbonara. 3. Fint i taket på Emmaus Stockholm!

1. Posade i Simrishamn. 2. Vaknade upp och mamma hade bakat frukostbullar, lyxigt. 3. Köpte ett laptopfodral från 10gruppen!

1. Tränade det jobbigaste träningspasset någonsin, har aldrig varit så slut. 2. Fick en death stare av Katla. 3. Ullis hade avskedsfika i stallet.

1. Arbetsdag på stallet och vi målade en massa! 2. Kräftskiva samma dag, gottigott. 
1. Ben & Jerry's räddade en söndag då nästan allt gick fel. 2. Hittade till min lycka massa choklad, lyxig importerad choklad dessutom! Fast nu vet jag att man kan köpa Snickers Cruncher i Lund!! (På min födelsedag dessutom, en sån lycka)
Förresten så håller jag på att lägga upp Instagrambilder från tidigare men de ligger liksom bakåt i tiden men om ni klickar på etiketten Instagram under inlägget kommer ni till de inläggen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar