måndag 3 september 2012

Born this way-ball 2012

 Som några kanske vet var jag, Sonia och Adina och såg Lady Gaga i Köpenhamn i söndags!! Det var magiskt, tredje gången för mig och Sonia men alltså... sicken brud. Jag har tre videos också, vill någon att jag ska lägga upp dem? Eller räcker denna bildbomben?
Sonia utanför Parken

Jag utanför Parken, mer taggad än vad jag såg ut!

Vi tre!!! SUPERTAGGADE TJOHO

The Darkness var förband, helt ok
Efter typ 40 min försening såg vi ett upplyst slott och tonerna till Highway Unicorn hördes

Sen kom Mother Monster ut på en slags svart robotenhörning

Born This Way 

Fashion of his Love och Gaga var kär i Joe Calderone


Jag älskar denna bilden, tycker den fångar konserten perfekt. Att hon lyckas ena 30 000 pers på det viset är verkligen magiskt.
En tjej som fick komma upp på scenen... lucky girl om man säger så!
Sen två tjejer som fick komma upp på sista numret Marry the Night! och herregud vilket drag det blev då, craaazy.
Underbart, verkligen. Dock har jag konstaterat att jag nästa gång ska ha ståplats, gärna i the Monster Pit för tänk om man skulle bli just den där som fick komma upp på scen... Något tråkigt som hände på resan hem var att jag tappade min mobil på tågstationen och sen snodde någon den, så är mobillös för tillfället! Suger riktigt mycket men ja, shit happens I guess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar