lördag 1 september 2012

Happy birthday to me!

Igår var inte en vanlig fredag hos familjen Tibblin, för det var minsann min 19e födelsedag!
Hej hopp! Sonia hade gjort en finfin fiskbensfläta på mig och på den satte jag en rosett köpt på Topshop.
Laga mat för på kvällen skulle släkten komma.

Findukat och jag kunde inte bestämma mig för denna eller bilden nedan så ja, varför inte båda?


Här är vi glada! Tröja från KanDee för övrigt.

Mormor hade med sig en superfin burk fylld med minibröd, gottigt.

Alla fina presenterna! Väskan är egentligen svart och från Dr Martens i London <3 <3 <3 Och så lite kläder, teknikprylar, presentkort, Game of Thrones-böckerna och sånt! Superfint alltihopa!

1 kommentar:

  1. Hannaibland.blo.gg8 september 2012 kl. 17:49

    Fantastiska bilder, älskar vilket fint ljus du har fått till! Och grattis i efterskott. :D

    SvaraRadera