tisdag 2 oktober 2012

September i Instagram

1. Jag och Sonia var taggade inför Lady Gaga! Synd bara att jag tappade min älskade iPhone på vägen hem. 2. Pluggade supermycket körkortsteori.
1. Firade min faster som fyllde 50 med skaldjurs- och champagnemiddag, lyxigt värre. 2. Jag och Sonia skulle rida till tjurarna men när vi väl kom dit fick Sonia näsblod så det var bara till att rida hem igen.
1. Jag och Sonia på väg till Köpenhamn. 2. Där vi såg of Monsters and Men!!!
1. På vägen hem från stugan stannade vi på ekohallen som har godis för  3,98 kr/hg! 2. Hade min första morgonstalltjänst på stallet så var där och fodrade kl sex på morgonen.
1. Klarade halkan, uppkörningen kom närmare och närmare... 2. Jag och Sonia såg fun. i Köpenhamn, såååå bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar