tisdag 4 december 2012

A morning in the life of...

Såja nu har det gått nästan en månad sen jag bloggade sist. Den främsta anledningen är att jag jobbar som stalltjänst 3 dagar i veckan (6.30 till 10.30 och jag sitter inte ner en sekund då...) sen på eftermiddagarna jobbar jag på Qliktech. Men!! idag tog jag med kameran till stallet för det är så himla fint med all snö so here you are.
Såhär ser det ut i ena stallet, så mysigt när man bara hör hästarna tugga på sitt hö.

Och detta är liksom 6.30, då det i vanliga fall är helt kolsvart ute och nu är det bara heeeelt vitt. Allting är vitt.

Var lite fancy och tog lite bilder med lång slutartid. Kolla fågelns vingar tex!

En annan mysig sak är alla föräldrar som kommer med sina barn dragandes i pulkor till dagiset bredvid stallet.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar