onsdag 20 februari 2013

la Tour Eiffel

Här är lite bilder från när jag gick på långpromenad, riktigt härligt. Lyssnade på bra musik och solen sken också så jag gick typ runt och log hela tiden och kände mig så innerligt glad.
Fattar ni att detta är min utsikt om jag går typ 10 minuter från lägenheten? Så sjukt bra!!!
Utsikten åt andra hållet.
Hej fina Eiffeltornet
Utsikt över 16e arr. där jag bor, massa fina gamla lägenheter. Detta är då från andra sidan Seine.
Tog massa andra bilder när jag var närmare men dem spar jag! I övrigt har idag varit en ganska jobbig dag, var mycket själv med barnen och det var inte helt konfliktfritt om man säger så. Jag antar att de testar mig nu och tror allting/hoppas kommer bli bättre när jag kan förstå dem bättre.

À bientôt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar