måndag 4 mars 2013

Champs élysées

Idag tog jag mig in till centrum för att gå vilse/lära mig hitta, men dessutom är det fashion week här och jag tror att en viss lillasyster hade blivit sur om jag inte var inne i Paris alls under PFW. Såg dock inga kändisar (vad jag vet iallafall haha).
Champs Élysées!

Massa bilmärken hade typ egna showroom, jag gick in hos Mercedes Benz och fotade lite och tänkte på pappa.

HMM, anonym ingång, snygga killar utanför, kan det vara Abercrombie & Fitch? Svar: ja.

Tror bilden talar för sig själv?

3 kommentarer:

  1. Matilda Isberg6 mars 2013 kl. 07:26

    Jag hade också blivit lite upprörd om du inte spana lite under fashion week ;)

    SvaraRadera
  2. Haha vilken tur att jag var inne igår också och ska dit idag!

    SvaraRadera
  3. eller hur, äntligen någon som håller med mig! bra jobbat julia!

    SvaraRadera